31 lipca 2014

[35] Inappropriate Feelings

Link do bloga: http://zaynmalik-inappropriatefeelings.blogspot.com/
Autorka: Larry Stylinson
Ocenia: Agusi77.
Maksymalna ilość punktów do zdobycia: 50.



1. Wygląd, pierwsze wrażenie 9/10
  • Pierwsze wrażenie po wejściu na bloga. 
Blog na pierwszy rzut oka wygląda na zadbany. Ładny szablon, nie ma wielu kart ani bezużytecznych gadżetów. Nie dodajesz także obrazków do rozdziałów co jest plusem. Tak wygląda estetyczniej.
  •  Szablon.
Ładny. Trochę tajemniczy. Ten Zayn w 'garniaku' nadaje klimatu. Pokazuje, że Zayn nie jest grzecznym chłopcem, a raczej braciszkiem. Pasuje.
  •  Karty.  
Nie jest ich zbyt wiele, co jest plusem. Nie znalazłam nigdzie żadnego błędu. Nie mam do czego się przyczepić.

2. Pomysł.  
  18/20
  • Oryginalność
Nigdy nie spotkałam się z blogiem tego typu, co jest zaskoczeniem, ponieważ czytam masę fanfików. Jestem mile zaskoczona treścią. Akcja jest ładnie zaplanowana. Ciągle coś się dzieje, a pomysł sam w sobie jest genialny. Nie wiem czy zdobyłabym się na odwagę by o czymś takim pisać, ale ty to zrobiłaś i należą ci się gratulację za niebanalny pomysł.
  • Realistyczność 
    W porządku. Co prawda sytuacja rodzeństw jest niecodzienna, ale takie rzeczy się zdarzają.
  •  Rozwinięcie.
    9/10
  • Rozegranie akcji.
Ciągle coś się dzieje, są nowe wątki. Akcja nie toczy się zbyt szybko, ale też nie za wolno. Jest idealnie. Bardzo przyjemnie się czyta, trzymaj tak dalej.
  • Długość rozdziałów. 
Rozdziały są krótkie, ale na razie dodawane są dość często. Lepiej by było gdybyś trochę je wydłużyła. W granice 1500-2500 słów. Takie się najlepiej czyta. Zawsze możesz wymyślić scenkę więcej, coś dokładniej opisać. 

 
4. Poprawność pisowni.
  8/10
  • Styl pisania.
Tak jak pisałam w poprzedniej recenzji - wysoki, przyswajalny, lekki i przyjemny dla oka. Nic nowego :)
  •  Ortografia, interpunkcja.  
Cóż mam powiedzieć. Dialogi, dialogi i jeszcze raz dialogi. Sama nie jestem w nich mistrzem, tak samo w interpunkcji, ale powinnaś nad tym popracować. Z resztą to już wiesz, bo trułam ci o tym w poprzedniej recenzji. Moja ślepota nie znalazła żadnych innych błędów (chyba), ale to może dlatego, że nie chciałabym ich znaleźć.
Nie mam nad czym się tu rozwodzić. Wszytko już wyjaśniłam poprzednio.




Coś od siebie na temat bloga.
W miarę oryginalny pomysł, dobrze napisane, praktycznie brak  jakichkolwiek błędów. Tyle mogę powiedzieć. Blog mi się podoba i również znalazł się w moich polecanych. 
Tę recenzję pisało mi się bardzo łatwo, bo praktycznie kilka punktów opuściłam. Bardzo przyjemna praca :D




Liczba punktów jakie uzyskał twój blog:44
Ocena: bardzo dobrze!

1 komentarz:

  1. Nie wiem jak mam Ci dziekowac! :)
    Popracuje nad dlugoscia rozdzialow oraz nad dialogami.
    Bardzo sie ciesze, ze opowiadania Ci sie podobaja. Zycze powodzenia w stazu i pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K