8 kwietnia 2014

[25] Ten Który kocha.

Autorka: Mona Lisa
Ocenia Emily S.



◄  Pierwsze wrażenie po wejściu na bloga (szablon).  (9/10)


 
Szablon bardzo mi się podoba. Tło kart ma bardzo dobry css, ponieważ po najechaniu kolor zmienia się płynnie, co daje ten urok blogu.
Jest on przyjazny a kolor i czcionka nie razi w oczy.
Jedynie do zauważyłam i niestety to jest minus w większości blogach, to adres bloga, jest na prawdę długi, przez co niektórzy wpisując adres mogą się pomylić.





 ◄ Pomysł (15/20)  





Nad tym  zastanawiałam się bardzo długo. Z jednej strony nigdy nie czytałam o takiej tematyce a z jednej strony, jak dla mnie, jest to po prostu dziewczyna, która nagle mieszka u One Direction a po chwili 1/5 się w niej zakochuje, nie sądzę żeby takie opowiadanie fascynowało, trzymało w niewiedzy.






◄ Rozwiniecie (7/10) 





Cóż, rozwinięcie jest dobre, nie za szybko chociaż są momenty, w których nie wiem co się tam dzieje albo z czyjej perspektywy jest pisane.
Powinnaś lekko popracować nad tym.







◄ poprawność pisowni (10/10)




Bardzo mało widziałam błędów co jest wielkim plusem.
Nie ma co się rozpisywać liczba punktów mówi za siebie.






Liczba punktów jakie uzyskał twój blog: 41.
Maksymalna ilość: 50

1 komentarz:

  1. Dziękuję bardzo za ocenę i poświęcony mi czas! :) Bałam się, że będzie gorzej. :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K