30 marca 2014

[24] This Wonderful World

Autorka: Nina Noey
Ocenia Emily S. (powinna Lydia, niestety nie ma teraz dostępu do internetu i prosiła aby ja to zrobiła)


◄  Pierwsze wrażenie po wejściu na bloga (szablon).  (7/10)


Moje pierwsze wrażenie po wejściu na bloga było, cóż, jest to zwykły szablon z tłem, mimo tego podoba mi się i gdybym sama nie umiała css i Html to pewnie tak wyglądałby mój blog.
Jeden minus jest to, że twoje tło nie przewija się razem z całym blogiem, to znaczy, tło jest nieruchome a to wygląda nie najlepiej.
 Do kart nie mam szczególnej wypowiedzi, są standardowe, jest ich mało, a naciskając na jedną wiemy gdzie przejdziemy :)





 ◄ Pomysł (17/20)


 Jest to bardzo dobry pomysł, ponieważ jak dla mnie nie wygląda to na opowiadanie jakie można spotkać na co dzień. Opowiadanie jest oryginalne i jak dla mnie nie ma nic tu co mówić, mi się bardzo podoba.
Jeśli chodzi o Realistyczność to jak dla mnie opowiadanie już po samym wejściu, przyjrzeniu się można dostrzec że w tej ocenie powinnam wykluczyć realistyczność :) 







◄ Rozwiniecie (8/10)

 
twoje rozwinięcie jest dobre, czasem można trochę pomylić o co w danym rozdziale chodzi, ponieważ jest dużo akcji , ciągle coś się dzieje, nie ma jak w innych opowiadaniach np. Rozdział 1 poranek-szkoła-dom-spać R2 Poranek-szkoła-sklep-ciemna uliczka-dom-strach-spać itp.
Rozdziały mają dobrą długość, jest ona wystarczająca i znacznie lepiej wygląda takiej długości rozdział niż bardzo krótki rozdzialik.




◄ poprawność pisowni (9/10)




  Znalazłam bardzo mało błędów, jedynie do mnie troszkę rozśmieszyło to gdzie wstawiasz przecinki, czasem pojawiają się w miejscu gdzie nie powinny ale nie martw się ja mam manie na punkcie przecinków i też wstawiam je wszędzie, dosłownie.






 Coś od siebie na temat bloga. 
 
Dla mnie jest to blog, godny uwagi.
Co do Autorki to jest coś co powinnaś zmienić, masz kartę z Bohaterami ale także w prawej kolumnie są zdjęcia, zdecyduj się gdzie pozostawisz, ponieważ gdy jest tu i tu wygląda to nieestetycznie :)
   



Liczba punktów jakie uzyskał twój blog: 41.
Maksymalna ilość: 50
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K