2 listopada 2014

Nowa Stażystka - Larry

Hej! :) Mam na imię Dominika (Larry) i jestem jedną z nowych stażystek na tym blogu. Bardzo dziękuję Lydii, która przyjęła moje zgłoszenie i pozwoliła mi na odbywanie stażu właśnie tutaj. Kocham zarówno czytać jak i pisać opowiadania i mam nadzieję, że ocenianie Waszych prac sprawi mi wiele przyjemności, a Wam choć troszkę pomogą moje sugestie czy opinie. Będę oceniać tak obiektywnie, jak tylko się da i mam nadzieję, że nie zrobię wstydu oceniającej Lydii. Przyjmę każde Wasze zgłoszenie, a recenzje publikować będę w każdy weekend. Napisałam tego posta, aby powiedzieć co nieco o sobie, podziękować Lydii oraz odciążyć ją od pracy, ponieważ nie wszyscy zapewne mogli zauważyć, że zostali proszeni o zmienienie oceniającego swojego bloga przy zgłoszeniu.

" Na staż zostały przyjęte dwie nowe osoby - Megan i Larry.
Dziewczyny, które złożyły zgłoszenie do mnie (Lydia), proszę o przekierowanie ich na którąś ze stażystek. :) "

Jeśli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na temat mnie, bądź mojej twórczości, zapraszam na swój profil - Larry Stylinson.
Jeszcze raz bardzo dziękuję Lydii i czekam na Wasze zgłoszenia. Pozdrawiam!
~Larry

1 komentarz:

  1. Hej, hej! Bo nie wiem czy zauważyłaś, ale w zakładce "zgłoszenia" przekierowałam moje zgłoszenie na ciebie i chciałam tak tylko o sobie przypomnieć ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K