2 listopada 2014

OGŁOSZENIE!

Nabór jest OTWARTY. 
Poszukuję stażystów, którzy pomogliby mi w recenzowaniu blogów. Jak widać - założycielka Recenzji Opowiadań już w ogóle tutaj nie funkcjonuje, w związku z czym zostałam sama ze wszystkim. Zastanawiam się nad założeniem swojej własnej strony z Recenzjami, ale jak na razie poszukuję osób, które pomogą mi tutaj. Nie trzeba mieć zbyt dużego doświadczenia, wystarczy obiektywizm i poprawność w pisowni. Zgłoszenia zostawiajcie w zakładce "Nabór", będę wdzięczna za chociaż jedną osobę, bo sama nie wyrabiam. Dlatego przepraszam za wszelkie opóźnienia, ale rok szkolny i liceum to jednak troszkę pracy. Z góry dziękuję!

EDIT.

Na staż zostały przyjęte dwie osoby - Megan i Larry. 
Dziewczyny, które złożyły zgłoszenie do mnie (Lydia), proszę o przekierowanie ich na którąś ze stażystek. :)

3 komentarze:

  1. Hej. Jestem jedną ze stażystek (Larry). :) Nie wiem, czy powinnam się jakąś przedstawić czy coś. (Chodzi mi o jakiś post czy coś w tym stylu). Liczę na odpowiedź z podpowiedzią. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to konieczne, ale jeśli chcesz, to proszę bardzo. Przynajmniej ludzie będą wiedzieli, że jest ktoś nowy. I jeśli już będziesz robiła taki post, to dodaj na końcu tę informację, którą ja dodałam tutaj - że osoby, które zgłosiły się u mnie, mają przekierować zgłoszenia na Ciebie, albo drugą stażystkę. :)

      Usuń
    2. Dobrze, dziękuję Ci bardzo za odpowiedź. :)

      Usuń

Szablon by S1K