3 marca 2014

[17] Don't Run Away

Autorka: Monia Monika
Ocenia: Emily S.

◄Wygląd Bloga (7/10)
Patrząc w pierwszej chwili na twojego bloga było coś w stylu "Jest...nietypowy". Przyglądając się bardziej na wygląd kilka rzeczy mnie zniechęciło.
Pierwszą rzeczą to, masz ankietę, w której niestety jest tylko jedna odpowiedź. Jeśli już zakładasz taką ankietę możesz zapytać 
"Czytasz opowiadanie?"
a do odpowiedzi dopisać
"Tak ale nie komentuję"
"Nie.
"Tak i komentuję"
Drugą rzeczą to Ask...Dodałaś linka w gadżetach do swojej strony na Ask'u. Niestety nie jest on w linku co zniechęca do  zajrzenia a jak wiadomo ludzie są zbyt leniwi aby skopiować i wkleić, ewentualnie mogłabyś dodać do kart, stronę KONTAKT, ponieważ gadżet nie jest w widocznym miejscu a jestem pewna że niektórzy chcieliby z tobą się skontaktować.
◄ Styl Pisania (6/15)
W pierwszej chwili nie umiałam się połapać, nie wiedziałam o co chodzi a akcja rozwinęła się bardzo szybko.
 Odjęłam ci kilka punktów za to że, jak mogłaś napisać że dziewczyna z połamanymi żebrami ledwo przytomna uciekła ze szpitala jak gdyby nic, albo gdy zemdlała i się obudziła znów zaczęła biec. Zdecydowanie nie jest to w 100% realistyczne.
◄Bohaterowie (9/10)
Bohaterowie zachęcają do czytania, niedługi opis, zdjęcia (oprócz jednego) w poziomie co u mnie jest wielkim plusem.
Niestety co mnie trochę zdziwiło? To, to że zdjęcia są tak małe, sądzę że gdyby były większe, byłoby znacznie lepiej. Są to znane osoby więc chyba nie byłoby problemu z większymi zdjęciami.
◄ Rozwinięcie (6/15)
 
jak już pisałam wyżej, Za szybko się wszystko dzieje. A z tym szpitalem to po prostu leżę, nie wiem jak to się stało, jak udało ci się to napisać ale dla mnie to wygląda jakby była nieśmiertelna i nic ją nie bolało, troszkę rzeczywistości, z tego co wiem opowiadanie nie jest jakieś magiczne czy coś w tym stylu, więc nie powinno pojawić się coś takiego jak właśnie w 2 rozdziale napisałaś.
  
◄Poprawność pisowni (11/15)
Nie zauważyłam w opowiadaniu wielu błędów ale czasem powinnaś przeczytać sobie kilka razy rozdział zanim go dodasz. 
Są minimalne błędy a czasem zdarza się że stawiasz przecinek tam gdzie go nie trzeba a tam gdzie trzeba...jego nie ma.
Dodatkową rzeczą jest to że robisz dużą czcionkę tak aby zasłonić to, że robisz krótkie rozdziały.
◄Oryginalność (8/20)
Cóż, co ci tu powiedzieć. Opowiadanie jest standardowe.
Spotkałam się już z wieloma blogami twojego typu. 
nie jest to coś nowego, bardzo interesującego.
gdybyś rozwinęła to i dodała coś od siebie a nie to co jest w standardowym opowiadaniu byłoby lepiej.
Moja ocena jest jaka jest, nie przepadam za czytaniem kilku opowiadań o podobnej treści.
◄Dialogi (5/15)
Dialogi jak dla mnie i na twój jeden rozdział zajmują 3/4 całości, niestety za tym nie przepadam. 
pierwszy rozdział jest jeszcze, dobrze ale za każdym nowym rozdziałem to wygląda odpychająco.
Myślę że się poprawisz bo opowiadanie ma swoją przyszłość, jeśli zmienisz dialogi i długość rozdziału.    
Maksymalna ilość punktów: 100. 
Uzyskana ilość punktów:47.
Ocena: Dobrze!
 

1 komentarz:

  1. Moje opowiadanie odpychajace ? Na zdjecia wystarczy kliknac,a co do przecinkow ciagle nad nimi pracuje... Wszystkie moje opowiadania sa podobne i malo oryginalne ? Chyba ich nie czytalas,ale mimo wszystko dziekuje za ocene!

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K