14 marca 2014

[20] I Need Your Love

 Ocenia: Emily S.



1. Wygląd, pierwsze wrażenie.
10/10.
  • Pierwsze wrażenie po wejściu na bloga. 
Moje zdanie jeśli chodzi o pierwsze wrażenie jest pozytywne. Sam w sobie zaprasza do czytania, co jest wielkim plusem.
  • Szablon, karty.
Szablon bardzo mi się podoba, jest prześliczny. Nie razi oczu a czcionka i kolor czcionki jest miły w czytaniu a co najważniejsze nie zmywa się z całym blogiem, jak najczęściej można to zauważyć.
Co Do Kart nie mam nic do nich, są dobre oraz to że, gdy w coś wchodzimy wiemy co tam możemy się spodziewać.


2. Pomysł. 
17/20.
  • Oryginalność: 
No więc, co tu powiedzieć. hm...jak dla mnie pomysł jest dobry, nie sadzę aby opowiadanie było ściągnięte, ponieważ nie spotkałam się jeszcze z podobnym opowiadaniem, możliwe że nie czytałam żadnego.
  • Realistyczność:
Wszystko jest normalne, chociaż nie. Jest kilka rzeczy, które są na granicy realistyczności. Ale mało jest ich, więc dużo nie ma do mówienia.
Cała reszta jest jak w życiu codziennym co ode mnie wielki plus, ponieważ nie przepadam za wyimaginowanymi opowiadaniami gdzie bohaterka ma wszystko co ma największa gwiazda na świecie.


3. Rozwinięcie.
8/10.
  • Rozegranie akcji:

Akcja rozgrywa się w normalnym tempie. Wiele nie ma do powiedzenia, jak dla mnie jest wszystko dobrze, lubię czytać takie opowiadania, więc powodzenia w dalszej części.
  • Długość rozdziałów:

Długość rozdziałów jest dobra. Nie są krótkie ale nie są długie. Jest to wielkim plusem, ponieważ np. Ja jako ja nie umiem pisać długich rozdziałów. Chociaż patrząc na rozdziały to dialogi, same dialogi czasem zajmują 3/4 całego rozdziału, a niestety to czasem nie ładnie wygląda.

4. Poprawność pisowni.
5/10.
  • Styl pisania:

Styl piania jest nawet dobry ale nic zawsze nie jest piękne. Można czasem zauważyć te powtarzające się słowa.
"spytałam.Harry zmrużył oczy i westchnął
-Dobrze,ale jeszcze raz,a powiem im -westchnął " To nie wygląda dobrze więc, może przed dodaniem rozdziału sprawdzaj czy nie ma właśnie takich niespodzianek a gwarantuje że czytelnikom będzie się dobrze i mile czytać.
  • Ortografia, interpunkcja:

To troszkę mnie rozbawiło jeśli chodzi o ciebie ponieważ już w pierwszych zdaniach, rozdziału pierwszego było " poczłapałam się do łazienki" Nie wiem nawet czy dobrze zrozumiałam sens tego zdania, lepiej byłoby gdyby nie było tego "Się"
Drugie. "udrękom" owszem zdarza się takie coś ale dla osób bardziej rozwiniętych to jest jakby... no nie wiem, jest to widoczne.
Ewentualnie piszesz jeszcze w osobie męskiej mimo że mówi teraz główna bohaterka.


Liczba punktów: 40.
Maksymalna Liczba punktów: 50.

1 komentarz:

  1. Dziękuję Ci za zrecenzowanie to wiele dla mnie znaczy.Szczerze nie spodziewałam się takiej oceny.Oczywiście cieszę się :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K