3 lutego 2014

[1] The Story Of Harry Styles

Oceniający: Emily S.


 1.Wygląd Bloga – 8pkt./10pkt.
Pierwsze wrażenie jakie doświadczyłam po ujrzeniu twojego bloga było "Można powiedzieć że szablon stresuje się do najprostszych i najmniej wysiłkowych." Dostałaś ode mnie 8 pkt. Z tego względu że mimo że szablon nie jest wyimaginowany to ma coś co mogłabym w nim zmienić ale raczej nie będę mówić co.

2.Styl pisania – 11pkt./15pkt.
Styl pisania nawet przypadł mi do gustu, ponieważ dobrze wychodzi ci pisanie  w trzeciej osobie ale jakoś mnie to nie rusza.

3.Bohaterowie-7pkt/10pkt.
  2/3 zdjęcia są ledwo wyraźne, mimo że ogólnie opis bohaterów jest w sumie dobry.

4.Rozwinięcie-14pkt/15pkt.
całkiem nieźle opisujesz różne rzeczy, jak dla mnie powinnaś robić trochę dłuższe rozdziały.

5.Poprawność pisowni-12pkt./15pkt/
Mimo dobrej pisowni da się od czasu do czasu dostrzec błędy.

6.Oryginalność Pomysłu-17pkt./20pkt.
Nie spotkałam się jeszcze z blogiem o takiej tematyce, co bardzo mnie zaciekawiło.

7.Dialogi-13pkt./15pkt.
Nie ma dużo dialogów, co dla mnie jest wielki plus. I...chyba nie ma co tu dużo mówić, nie ma dużo dialogów, jest dobrze.






Max. Ilość punktów do uzyskania 100pkt.
Liczba punktów jakie uzyskał blog: 82pkt.
Ocena Świetnie!



2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo! :) Pozdrawiam.
    ~Larry

    OdpowiedzUsuń

  2. Nie wiem, czy lubisz bawić się w takie rzeczy, ale co tam xD I tak nominuję cię do Liebster Award :D Gratulacje. Szczegóły zaraz będą u mnie na blogu : http://elfiahistoria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K