5 lutego 2014

[3] Together?Forever

Link do bloga: http://together-forever-harry-styles.blogspot.com/
Oceniający: Emily S.



 1.Wygląd Bloga – 5pkt./10pkt.
Wygląd bloga jest często spotykany co nie jest bardzo fascynujący. Niestety nie jest to wygląd bardzo przyciągający, przez liczbę blogów, które go posiadają. Czasem nawet szablon, który dużo ludzi posiada sam w sobie odpycha.
2.Styl pisania – 6pkt./15pkt.
Przepraszam ale dosłownie nie lubię takiego stylu pisania. Już rozdział 1 odepchnął mnie od bloga.
3.Bohaterowie-9pkt/10pkt.
dużo tu nie ma do powiedzenia, w pierwszej chwili w ogóle nie zauważyłam tej zakładki a kiedy ją dostrzegłam i weszłam to muszę powiedzieć że całkiem okey. Tylko co zauważyłam jedno zdjęcie em, Miley? tak, jest wiele zdjęć, w których ma jeszcze długie brązowe włosy, to które teraz posiadasz nie jest w najlepszym stanie, nie najlepiej się prezentuje.
4.Rozwinięcie-5pkt/15pkt.
Rozwinięcie opowiadania nie przypadło mi do gustu, wręcz przeraziło. po pierwsze pisanie już w 2/4 rozdziale że bohaterka zakochała się w Harry'm mimo że go drugi czy nawet pierwszy raz zobaczyła jest typowym "fanfiction'em" młodej nastolatki, których zupełnie nie lubię.
5.Poprawność pisowni-11pkt./15pkt/
Błędów dużo nie widziałam.Może bardziej w pierwszych rozdziałach ich więcej było niż jak jest teraz.
6.Oryginalność Pomysłu-7pkt./20pkt.
Niestety, niestety jest wiele fanfiction o chorej dziewczynie spotykającej 1D i zakochującej się w Harry'm, nie jest to żadną nowością, bo ja sama spotkałam się z wieloma blogami  takiej tematyce.
7.Dialogi-6pkt./15pkt.
Nie ma rozwinięcia, nie piszesz co osoby robiły w tym czasie czyli piszesz coś takiego "Pocięłam się?" zamiast tego mogłabyś napisać "Pocięłam się?"-powiedziałam spoglądając kątem oka na zabandażowaną rękę. Robisz to często, możliwe że zbyt często.













Maksymalna ilość punktów do uzyskania: 100pkt.
Liczba punktów jakie uzyskał blog: 49pkt.
Ocena: Dobrze!

2 komentarze:

  1. Aha. Dziękuje za recenzje. Spróbuję poprawić moje błędy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje pierwsze opowiadanie i sama nie jestem z niego dumna, ponieważ czasami sama zauważam, że niektóre rzeczy są bez sensu.

      Usuń

Szablon by S1K