11 lutego 2014

[9] Fun, Love, Tears

Link do bloga: http://fun-love-tears.blogspot.com/
Oceniający: Violet. 

1. Wygląd bloga – 3/10pkt. 
Myślałaś nad zamówieniem dla siebie szablonu? Wygląd nie bardzo zachęca do pozostania na blogu; szczególnie, że to pomarańczowe tło trochę razi w oczy i nie pasuje do nagłówka. Tak, wygląd nie jest najważniejszy, ale to jednak wizytówka. Pomyśl o tym. 

2. Styl pisania – 14/15pkt.
Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam. Po prostu kocham opowiadania, które mają tyle treściwych opisów! Przynajmniej jest co czytać, jest nad czym się zastanawiać. Co tu dużo mówić? Styl jest na wysokim poziomie i widać, że lubisz to co robisz, piszesz dla przyjemności a nie pod publikę. Trochę cierpią dialogi, bo jest ich mniej i niekiedy nie są dopracowane, ale ogólnie... aż nie mam się do czego przyczepić. 

3. Bohaterowie – 10/10pkt.
A dałabym nawet więcej. Jak niekiedy widzę opisy bohaterów, to mnie krew zalewa. Tutaj opisałaś ich świetnie, wiele się o nich dowiadujemy. Jednocześnie nie zdradzasz zbyt wiele i nie wchodzimy w opowiadanie z "gotowcem", znając już ich dalsze losy. Brawo za to.

4. Rozwinięcie – 13/15pkt.
Zaczęło się dość typowo. Teraz akcja rozwija się coraz lepiej. Charlie na początku nie mogła znaleźć sobie miejsca, ale z każdym rozdziałem obserwowaliśmy jej przemianę, która mi się podobała. Mimo iż tematyka nie jest jakaś zaskakująca, to twoje opowiadanie ma w sobie coś, co i tak przyciąga i sprawia, że nie można się oderwać. To rzadkość. 

5. Poprawność pisowni – 15/15pkt.
Przy tak długich i dokładnych opisach łatwo o wpadkę, ale u ciebie nie zauważyłam kompletnie nic, co byłoby nie tak. Jestem zaskoczona, naprawdę. To jest powód, dla którego nie powinniśmy oceniać blogów po "okładce". 

6. Oryginalność pomysłu – 16/20pkt.
Jak już wspomniałam w punkcie 4, zaczęło się pospolicie. Ale mimo tego, że jest już tyle rozdziałów, to ciągle coś się dzieje. Wplatasz nowe sytuacje i ciekawie je rozwijasz. Z ogólną fabułą spotkałam się już wcześniej, ale zaczęłaś prowadzić to własnym torem i idzie ci dobrze.

7. Dialogi – 14/15pkt. 
Przy dużej ilości opisów zatracasz dialogi. Są to tylko krótkie linijki, czasami wymiana dwóch zdań. Dialogi również są potrzebne, urozmaicają rozdziały. Popracuj nad tym, a myślę, że przebijesz te wszystkie super popularne opowiadania. 

Coś od siebie na temat bloga? 
Jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. Bloga czytało mi się szybko i przyjemnie, dlatego zdołałam dodać recenzję w tak szybkim czasie. Dopiero oceniłam poprzedniego bloga i od razu zabrałam się za tego. Z racji, że czytam bardzo szybko, dotarłam już do ostatniego rozdziału i oto twoja recenzja. Za wiele pewnie ci nie dała, bo nie miałam się do czego przyczepiać. Brawo.

Maksymalna ilość punktów do uzyskania: 100pkt.
Liczba punktów jakie uzyskał blog: 85pkt.
Ocena: doskonale!

1 komentarz:

  1. wow, dziękuję bardzo! szczerze powiedziawszy nie spodziewałam się tak dobrej recenzji, jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. spróbuję popracować nad dialogami i szablonem też pewnie się zajmę :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon by S1K