8 lutego 2014

[5] Life dream come true

Link Do Bloga: http://lifedreamscometrue.blogspot.com/
Oceniający: Emily S.


1. Wygląd bloga – 10/10pkt. 
Szablon jest niespotykany, kolorowy i ładny. Na początku miałam dać 9pkt. ponieważ Nie pasowały mi karty ale później uznałam że gdyby ich tło było przezroczyste, wtedy blog wyglądałby nieestetycznie. Na Szablonie nie ma żadnego z One Direction, co daje trochę tajemniczości.

2. Styl pisania – 11/15pkt.
Styl pisania jest dobry. Czytając co piszesz można uznać że nie piszesz na poziomie podstawówki. Jak dla mnie jest dobrze ale można trochę to poprawić.

3. Bohaterowie – 8/10pkt.
Bohaterowie na pierwszy rzut oka wyglądają całkiem dobrze ale przy przyjrzeniu się można znaleźć kilka widocznych błędów, np. Jeśli masz nieruchome zdjęcia staraj się, proszę staraj się aby wszystkie były albo w pionie albo w poziomie, nie wygląda to ładnie kiedy widzisz raz jedną małą w pionie, raz dużą w poziomie, ach no właśnie, staraj się aby były podobnej wielkości.

4. Rozwinięcie – 13/15pkt.

Rozwinięcie akcji jest fajne. Tylko patrząc jak piszesz mam wrażenie że jesteś na poziomie 8 rozdziału może nawet mnie, dlaczego? twoje rozdziały są takie krótkie że blog sam w sobie odpycha.

5. Poprawność pisowni – 12/15pkt. 
Jest mało błędów, niestety kiedy już się je znajdzie są bardzo widoczne np. "Wielki biała [...]" To bardzo nieestetyczne

6. Oryginalność pomysłu – 15/20pkt.
Nie czytałam jeszcze bloga o tak zakręconej fabule. Niestety widziałam już podobne blogi, które teraz są na "czasie"


7. Dialogi – 14/15pkt. 
Dialogi są chyba najlepsze z wszystkiego, jest ich mało, co ja bardzo lubię. Często, gdy w dialogu robisz pytanie, piszesz coś takiego "Brzydko tu chyba nie jest, co ?" zastanawiam się dlaczego robisz spacje po słowie i dopiero piszesz ten znak zapytania, to nie jest potrzebne.



Maksymalna ilość punktów do uzyskania: 100pkt.
Liczba punktów jakie uzyskał blog: 83pkt.
Ocena: świetnie!
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K